Верховна Рада

Верховна Рада

Сайт президента України

Кабінет мінвстрів

Офіційний портал публічних фінансів України

Офіційник вісник України

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Звіт голови районної ради про роботу за період з грудня 2016 року по грудень 2017 року.

Відповідно до вимог статті 55 Закону країни “Про місцеве самоврядування в Україні” голова районної ради щорічно звітує про свою діяльність (слайд 2).

Тому сьогодні доповідаю Вам про те, над чим працювала районна рада і я, як голова районної ради, в звітному періоді.

За рік, що минув, депутатський корпус підтвердив здатність працювати як єдиний механізм, знаходити виважені шляхи вирішення проблем та прийняття конструктивних рішень.

Сесійна діяльність (слайд 3).

На семи сесіях районної ради було проведено 15 пленарних засідань, на яких розглянуто 193 питань та прийнято скільки ж відповідних рішень. У звітному періоді ми працювали у досить щільному графіку. Депутати на свої засідання збиралися щомісяця, а при необхідності і частіше.

Як видно зі слайду 4, на кожному з пленарних засідань розглядалося від двох до 39 питань порядку денного. Це вказує на те, що районна рада оперативно реагує на ті проблеми та виклики, які потрібно вирішувати невідкладно.

Структура розглянутих питань відображена на слайді 5.

Серед прийнятих рішень 76 з бюджетних питань, 19 – схвалення галузевих програм, 7 – ходу виконання раніше схвалених програм, 36 – питань, що стосуються комунальної власності та управління об’єктів комунальної власності, 12 – затвердження технічної документації з нормативно-грошових оцінок земельних ділянок, 6 питань щодо діяльності ради.

Депутати своїми рішеннями підтримали 5 депутатських запитів до посадових осіб, керівників підприємств, установ та правоохоронних органів. Питання по більшості з них були вирішені, в інших випадках надані роз’яснення та відповіді.

На сесіях районної ради за звітний період прийнято 13 звернень до центральних та обласних органів влади, відповіді на які були озвучені депутатам.

У роботі районної ради немає другорядних питань. Але основою функціонування народногосподарського комплексу району, його закладів та установ є затверджена Програма соціально-економічного та культурного розвитку та районний бюджет на 2017 рік.

Хочу відмітити, що бюджетні рішення приймаються в умовах гострих дискусій. Але ми завжди виходили на компроміс та приймали конструктивні рішення, які забезпечили роботу бюджетних установ району щодо надання освітніх, медичних, культурних, соціальних та інших послуг жителям району.

Хочу нагадати, що у 2017 рік ми увійшли з бюджетним дефіцитом, більшим, ніж 11 млн.грн. Зрозуміло, що основним завданням районної влади було забезпечити заробітніми платами працівників бюджетних установ. Складність полягала в тому, що новими “бюджетними правилами” держава переклала на місцеві бюджети фінансування всієї дошкільної освіти, технічного персоналу та енергоносіїв всієї освітньої галузі, культури, надання інших соціальних послуг. З іншого боку, спроможність районного бюджету значно знизилася через те, що районні установи продовжують надавати послуги в межах всього району, а значна частина субвенцій та дотацій від держави прямо попадає у новоутворені об’єднані територіальні громади. Нові зміни внаслідок медичної реформи, децентралізації, а отже і в фінансуванні часто призводять до неготовності їх сприйняття та впровадження, і, як результат, до розбалансованості бюджетів та виникнення заборгованості по заробітній платі, що викликає соціальну напругу. Тому те, що всі працівники бюджетних установ отримали за минулий рік заробітню плату вважаю найвагомішим успіхом усіх, хто домігся державного дофінансування бюджетних установ.

Робота президії та постійних комісій (слайд 6).

Впродовж звітного періоду відбулося 15 засідань президії районної ради, які забезпечували ефективність роботи депутатського корпусу, прийняття узгоджених пропозицій щодо порядку денного, особливо щодо питань, які викликали зауваження та дискусії.

Як показує практика, та у відповідності до Регламенту роботи районної ради левова частка роботи з розгляду питань, що виносилися на сесії, відбувається на засіданнях постійних комісій або спільних засідань кількох комісій, що узгоджується на президії районної ради.

Розгляд питань одночасно депутатами кількох комісій викликає значно жвавіше обговорення, а їхній аналіз має більш предметний характер, вноситься більше конкретних пропозицій.

Аналіз роботи постійних комісій районної ради висвітлений на слайді 7.

Постійна комісія районної ради з питань соціально-економічного розвитку, фінансів і бюджету (голова Карачка Іван Володимирович) провела 12 засідань на яких розглянуто 80 питань.

Постійною комісією з питань промисловості, підприємництва, будівництва, транспорту і зв’язку, агропромислового комплексу, земельних відносин, торгівлі (голова Сличенюк Михайло Ярославович) проведено 6 засідань та розглянуто 29 питань.

Постійною комісією з питань культури, освіти, охорони здоров’я, соціальної і молодіжної політики, спорту і туризму (голова Рій Євген Васильович) проведено 6 засідань та розглянуто 54 питання.

Постійною комісією районної ради з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, комунальної власності, природокористування та екології (голова Мариняк Ігор Федорович) проведено 10 засідань та розглянуто 63 питання.

Розгляд питань та прийняття відповідних рішень як на пленарних засіданнях так і на засіданнях президії та постійних комісій відбулися завдяки злагодженій роботі депутатського корпусу, розумінню депутатами відповідальності за виконання повноважень в інтересах виборців, які вони можуть реалізувати шляхом голосування на засіданнях постійних комісій та пленарних засідань.

Присутність депутатів на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях характеризує (слайд 8).

Окремо хочу відзначити депутатів Головецького Сергія Михайловича, Люховського Мирона Михайловича, Тимчишин Лілію Миколаївну, Фреяка Йосифа Васильовича, які не пропустили жодного пленарного засідання, Бебиха Віталія Валерійовича, Головецького Михайла Ярославовича, Крупу Руслана Івановича, Мариняка Ігоря Федоровича, Островського Андрія Григоровича, Савчука Ігоря Семеновича, які з поважних причин допустили пропуск лише одного пленарного засідання.

За звітний період факту зриву пленарних засідань ради через неявку депутатів у нас не було.

Шановні депутати та запрошені!

Одним з пріоритетних напрямків діяльності районної ради та райдержадміністрації, яка здійснює делеговані нами повноваження, є забезпечення діяльності закладів освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту тощо та покращення умов їх функціонування.

Так, у звітному періоді прийняті нами рішення дали можливість здійснити наступні заходи:

- Утеплення фасаду, заміна вікон та дверей у Бучацькій ЗОШ І-ІІІ ст. №2 на суму 2348 тис.грн. (Слайд 9);

- Влаштуванням шатрового даху у Переволоцькій ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 2540 тис.грн. (Слайд 10);

- Заміна вікон у Зубрецькій ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 559 тис.грн. (Слайд 11);

- Заміна вікон у Бучацькій ЗОШ І-ІІІ ст. №3 на суму 315 тис.грн.;

- Заміна вікон у Баришській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 550 тис.грн.(Слайд 12);

- Заміна вікон у Жизномирській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 318 тис.грн. (Слайд 13);

- Встановлення гумового покриття в спортивному залі:

- Язловецької ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 50 тис.грн;.

- Пилявської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 25 тис.грн. (Слайд 14)

- Завершується реконструкція з добудовою дитячого садка в с.Стінка (Слайд 15);

- Виготовлено проектну документацію на будівництво школи в с.Космирин.

(Слайд 16). З ініціативи депутатів та сільських голів через програму розвитку місцевого самоврядування шляхом співфінансування за формулою 50 х 50 вирішено проблему вуличного освітлення сіл Ріпинці, Помірці, Жизномир. (Слайд 17) Проведено поточний ремонт дитячого садка з оновленням фасаду, реконструкції веранди з заміною даху, дверей та вікон у с.Зубреці. (Слайд 18) Здійснено ремонт та введено в дію придбане громадою приміщення для надання культурних послуг в с.Новоставці. (Слайд 19) Проведено ремонт амбулаторії сімейного типу в с.Переволока, надано фінансову допомогу у ремонті підземного водозбору у с.Зелена.

Здійснені роботи засвідчують, що злагоджена співпраця та ініціатива усіх гілок влади, керівників, громади дає позитивний результат.

Проведено конкурс “Кращий населений пункт з благоустрою та охорони громадського порядку” та визначено переможців. (слайд 20) .

Ними стали Пилявська – перше місце; Жизномирська та Бариська – другі місця; Ріпинецька, Ліщанецька та Старопетликівська сільські ради – треті місця, котрі отримали відповідно 20, 10 та по 7 тис.грн. Хочу відзначити важливість цієї роботи та реальну змагальність у конкурсі вказаних переможців.

Висвітлення діяльності районної ради, робота із зверненням громадян та доступ до публічної інформації.

Відповідно до пункту 14 частини 6 ст.55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” голова районної ради забезпечує гласність у роботі ради. На виконання норм цього Закону доповідаю, що проекти рішень, рішення сесій, результати поіменного голосування оприлюднюються на сайті районної ради в рубриці “Документи”. Також на сайті оприлюднюються протоколи сесій, порядки денні та графіки засідань постійних комісій, інформації про скликання сесій. Пленарні засідання сесій та засідання постійних комісій можна переглянути в рубриці “Рада онлайн”.(Слайд 21)

Діяльність районної ради висвітлюється на офіційному веб-сайті районної ради в рубриці “Новини” та в районній газеті “Нова доба”.

Важливою складовою діяльності районної ради є робота із зверненням громадян. У звітному періоді до районної ради поступило 359 звернень громадян, в т.ч. на особистому прийомі 170 звернень. Найбільше звернень стосувалися питань соціального захисту, в тому числі надання матеріальної допомоги. (слайд 22).

Так у звітному періоді за рахунок депутатського фонду було надано допомоги 133 жителям нашого району на суму 201500 тис.грн. Часто депутати об’єднувалися для вирішення вкрай важких людських проблем.

Відповідно до п.13 частини 6 ст.55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” голова районної ради забезпечує доступ до публічної інформації. (Слайд 23).

Інформую, що за звітний період до районної ради надійшло 99 інформаційних запитів, в тому числі 29 – від громадських організацій, 70 запитів – від фізичних осіб.

Крім цього поступило 19 звернень громадян, 31 заява та 10 скарг (Слайд 24).

Всі заяви, звернення, скарги та запити розглянуто та надано відповіді запитувачам інформації та авторам звернень.

На офіційному веб-сайті районної ради функціонує розділ “Доступ до публічної інформації та електронна приймальня.

Участь представників районної ради у культурних, спортивних та заходах з відзначення пам’ятних дат.

Голова районної ради, депутати ради та працівники виконавчого апарату брали активну участь у відзначенні пам’ятних дат, культурних та спортивних заходах.

Так, команда Бучацького району виборола друге місце в ХІІ обласній спартакіаді працівників органів місцевого самоврядування. Проведено районні 27 спортивні ігри.

Вперше в звітному періоді депутати районної ради організувалися в хоровий колектив та були представлені на сцені районного будинку культури під час відзначення 75 річниці УПА та культурно-обрядового фестивалю “Різдв’яні дзвони”. (Слайд 25) .

Для виконавчого апарату районної ради вже стало традицією впорядкування території біля пам’ятника Степану Бандері та могилі воїнів УПА на Федір-горі..

Делегація районної ради брала участь у заходах з вшанування пам’яті загиблих в Уманській трагедії, Чортківській катівні, Романовій долині в Монастириському районі, вшановувала пам’ять загиблих Героїв Небесної Сотні Ігоря Костенка та Василя Мойсея, Героїв АТО Ігоря Римара та Руслана Степули на їхніх могилах. (Слайд 26).

З ініціативи районної ради та на виконання нашого рішення Зубрецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів присвоєно ім’я Героїв Небесної Сотні Ігоря Костенка та Василя Мойсея. На урочистій події, яка була присвячена Дню Гідності та Свободи брали участь представники районної ради. (Слайд 27).

За організаційної та фінансової підтримки районної ради, а також міської та Золотопотіцької та Трибухівської рад здано до друку книгу—спогади наших земляків, учасників війни на Сході України “Обличчя війни”.

Районна рада сприяла функціонуванню біля с.Берем’яни на березі річки Дністер літнього спортивно-оздоровчого табору “Гарт Волі”.

За нашої ініціативи та підтримки серйозним промоційним заходом стає проведення “Днів Пінзеля у Бучачі”.

Організовано серію переглядів фільму “Кіборги”.

Виконавчий апарат.

Відповідно до статті 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” здійснення районною радою повноважень забезпечує виконавчий апарат районної ради. Протягом звітного періоду працівники виконавчого апарату районної ради здійснювали покладені на них обов’язки по забезпеченню діяльності районної ради, її постійних комісій та президій, забезпечували взаємодію з органами виконавчої влади, міською та сільськими радами, радами об’єднаних територіальних громад, їх посадовими особами, надавали при необхідності консультативно-методичну допомогу..

Є взаємодія працівників виконавчого апарату та депутатського корпусу при підготовці пленарних засідань та засідань постійних комісій, відпрацюванні проектів рішень.

За звітний період до районної ради надійшло 782 різних документів, виконавчим апаратом вжито заходів щодо їх своєчасного виконання. Підготовлено і відправлено 456 вихідних документів. Мною видано 206 розпоряджень.

Шановні колеги!

На завершення звіту хочу зазначити, що всі позитивні напрацювання і досягнення в нашій діяльності вдалося одержати завдяки виваженій та конструктивній співпраці районної ради, тобто вас – депутатів, райдержадміністрації, очільників громад, керівників підприємств, організацій та установ нашого району.

А найтепліші слова подяки хочу висловити громаді району, яка своєю працею забезпечує розвиток нашого району.

Дякую за увагу! (Слайд 28).